آلبوم «مرغ سحر» قاسیم‌اف رونمایی می‌شود
 
دانلود آهنگ جدید
موسیقی سنتی.دانلود آهنگ و ..
 
 

آلبوم «مرغ سحر» قاسیم‌اف رونمایی می‌شود
 
به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، آلبوم «مرغ سحر» شامل دو لوح صوتی و یک لوح  تصویری است که شامل اجرای تبریز عالیم قاسیم‌اف می‌شود.

لوح تصویری 73 دفقیقه‌ای این آلبوم شامل 5 قطعه «گل گل جیرانیم»، «کور عرب ماهنیسی»، «چهارگاه موغام»، «بیات شیراز موغام» و «نازلی یاریم» می شود و لوح صوتی آلبوم «مرغ سحر» هم شامل قطعاتی چون «الیمی پیچاه کسیبدی»، «آی انسانلار»، «ای نازلی دلبریم»، «عزیز دوستیم»، «کیملر گلدی»، «مرغ سحر»، «نیچون گلمز» و «من گلمیشم سیزه گوناق» می‌شود.

در این آلبوم رئوف اسلام‌اف نوازندگی کمانچه، رافاییل عسگراف (بالابان و کلارینت)، ناطق شیرین‌اف (ناقره) و مالک منصوراف (تار)‌ را بر عهده دارند و خسرو سرتیپی هم تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده داشته است.

بر روی طرح کاور این آلبوم نقل قولی از یویوما موسیقیدان و نوازنده شهیر با این مضمون آورده شده است:‌ «من افتخار می‌کنم که با عالیم قاسم‌اف در یک عهد زندگی می‌کنم.»

عالیم قاسیم‌آف موسیقدانان بزرگ آذربایجانی 23 اردیبهشت به تهران می‌آید و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود.

عالیم قاسیم‌اف تاکنون سه بار در ایران حضور داشته است. یک‌ بار در جشنواره‌ موسیقی ‏فجر در سال 1371 و یک‌ بار هم در سال 1381 که دومین حضورش در تبریز با استقبال ‏باورنکردنی مردم روبرو شد. به طوری که 5 شب کنسرت از قبل برنامه‌ریزی شده به 10 ‏شب برنامه افزایش پیدا کرد و سالن 700 نفری هرشب میزبان 1000 نفر بود. و بار سوم هم در سال 1385 در کاخ نیاوران و فضای این باز این مجموعه بود.

عالیم قاسیم‌اف در سال 1999 جایزه موسیقی یونسکو imc را برنده شد. این جایزه را موسیقی‌دانان بزرگی چون شوستاکوویچ، برنشاین، راوی شانکار و نصرت فاتح علی خان دریافت کرده‌اند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید! لطفا نظر بگذارید. با تشکر فراوان!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنرمندان و آدرس hassanmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 46694
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



کد بارش برگ

کد لوگو حمایتی ماه محرم

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج